2010. március 24., szerda

Kreatív blogger díj

Kreatív blogger díjat kaptam Krisztől (Yantra-Art), köszönöm!



A díj szabályai:
1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, akitől kaptam.
2. A logót ki kell tennem a blogba.
3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.
4. Írnom kell magamról 7 dolgot.
5. Tovább kell adnom 7 embernek.
6. Be kell linkelnem őket.
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.

7 dolog rólam - kreatívság témakörben:
1. Japán filc mütyür rajongó vagyok
2. Nagyon sok "egyszer" és "majd" projektem van
3. Félve lépek be hobbi boltokba, hogy megint miket fogok összevásárolni
4. Vágyom egy bütykölős szobára
5. Az első, nagy szerelmem a ceruzarajz, de régóta nem rajzoltam egy normálisat
6. A readerem telis-tele van design blogokkal, amiket napi rendszerességgel végig is nézek
7. Időről-időre cserélődnek a technikák, amiket használok.

Mivel nem vagyok nagy blogdíjpárti és tudom, hogy akiknek továbbadnám, szintén így gondolják, így csak félig teljesítem a játékot.

Nincsenek megjegyzések: