2009. november 17., kedd

Honest Scrap díj

Lillától kaptam egy díjat, ami az őszinteségről szól. Pontosabban 10 dolgot kell elárulni magamról.



1. A bemutatkozásomból is látható - cukiságfüggő vagyok. Mert muszáj.
2. Állandó harcban állok az idővel, imádnám, ha lenne egy saját átjárható időkapum, hogy jusson mindenre.
3. Epekedve várom a kalóriaégető sült krumpli feltalálását.
4. Lehet nem így tűnik, de eléggé önbizalomhiányos vagyok.
5. Imádom a kisemlősöket.
6. Mikor a 2. pontra megoldást találok, ontani fogom a scrap készleteket - ezt nagyon szeretném.
7. Eléggé hörcsög vagyok scrap-ügyből kifolyólag, de igyekszem rendben tartani a cuccaimat a gépen, illetve időnként szelektálok is.
8. Listákat kell már írnom így, harminc évesen, hogy ne felejtsem el a megvalósítandó dolgokat.
9. Nem szeretem, ha valaki alkot/készít valamit, és azt mondja rá, hogy "munkám".
10. Rigolyám, hogy nem szeretem a műanyag evőeszközöket, tányérokat, poharakat.

10 embernek kell továbbküldeni a játékot, de mivel olyan szűk a magyar scrapperek köre, ezért mostanra valószínűleg már mindenki megkapta. Aki esetleg még nem, és erre jár, kapja fel.

2 megjegyzés:

eralilla írta...

Köszi, hogy leírtad. A 4. pont azért meglepett. Egyike vagy azoknak, akikre felnézek. Na, azért ez nem változtat semmin.
Kívánok Neked egy "átjárható időkaput" (Lehet, hogy karácsonyra megkapod)

jociandi írta...

Akkor kiegészítem egy 11-kel is: elég hamar zavarba jövök, ha dicsérnek. :)

Köszönöm! :)